11/30/13

love

'rakkaus on loppupeleissä maailman yksinkertasin asia
mä käsitän sen aika laajana
rakasta jokasta hetkee, jokasta ihmistä omalla tavalla
romanttinen rakkaus on erinasia ja siitäkään ei tarvii stressata.
rakkaus nimenomaan ei tunnu miltään muulta ku hyvältä, mut ihmiset sekottaa sen omistuksenhaluun ja itsekkäisiin tarpeisiinsa
mä rakastan edelleen yhtä poikaa ketä tapailin puol vuotta sitten ja tuun aina rakastamaan. ja se on niin helppoa, koska se on pelkästään rakkautta. meinaa mulle sitä että se ei oo millään tavalla mun omaisuutta tai mulle velvollinen, mutta mä oon valmis tekemään sen hyvän olon vuoks tosi paljon, ja sen onnellisuus on mun onnellisuus. en tarvii siltä mitään. meidän ei tarvii olla yhessä, väärä aika kai. eikä se harmita mua ollenkaan. sitä oppii joskus antamaan ja vastaanottamaan rakkautta niin et on helppo hengittää.
on niin monia tapoja rakastaa, ja olla olematta yhessä kenenkään kanssa. rakastan vestaa enemmän kun ketään kenen kaa oon ollu yhessä.
ja samalla kun rakastaa jotain poikaa puol vuotta sitte nii mä voin ihan täydellisesti jatkaa elämääni ja tapailla muita ihmisiä ja rakastuakkin jos nii vaa tapahtuu. rakkautta on kaikkialla. jos jonkun onni tekee sut onnelliseks ja oot valmis antamaan niille kaikkes ilman että toivot mitään takas, musta se tuntuu rakkaudelta. arjessaki on niin paljon rakkautta jos sitä vaan antaa olla. rakkaus taiteeseen, rakkaus kotiin, rakkaus nukkumiseen, kaikki pieniki.
kaikkien kokemusten kautta oppii ja sit oivaltaa! elämää ei voi sillee teoriassa oppii, se pitää kokee. mut kaikki on hyvin loppujen lopuks.' - Meri Karhu

ps. tämä teksi on se joka on pelastanut mut aika monesta asiasta ja ilman tätä en olis selvinny kiitos Meri <3 rakastan sua 

No comments:

Post a Comment